Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat |
Autor |
Wiadomo |
| patryk23l ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
| Doczy: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skd: Keflavik |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 0:42 Temat postu: |
|
|
Niestety trzeba znac swoje prawa a nie sluchac sie kogos kto opowiada bzdury. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| ktotam
| Doczy: 10 Maj 2010 | Posty: 12 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 0:48 Temat postu: |
|
|
kamqs napisa: | ktotam napisa: | lampeczka napisa: | ilona76 napisa: | A to ciekawe bo mnie powiedziano w icelandexpress ze nie otrzymam zadnego zwrotu pieniedzy nawet jezeli wykupie ubezpieczenie co najwyzej moge zmienic rezerwacje za darmo! |
gadasz głupoty!
miałam wykupiony bilet na grudzień i dostałam maila ze nie będzie lotu w tym dniu bo zmieniają.i miałam możliwość albo zmiany daty albo zwrotu kosztów biletu.zadzwoniłam tam podałam nr lotu powiedziałam że nie pasi mi to i chce pieniądze i w ten sam dzień miałam kasę za bilety.co do korony. |
Co ty za opowiadasz Lampeczka,dawałaś ogłoszenie na forum o sprzedaży biletów i kupił je od Ciebie ktoś kogo znam -no fakt dostałaś zwrot za bilety ale nie od iceland expressu,i nie wprowadzaj ludzi w błąd właśnie dzwoniłem na lotnisko i nie muszą oddawać kasy za bilety przynajmniej jeżeli chodzi o iceland express nawet jeżeli są ubezpieczone ,ludzie wystarczy zadzwonić i się dowiedzieć a nie jedni mówią tak,drudzy tak i bzdury z tego wychodzą |
Icelandexpress lata po tym samym niebie co wszyscy i dotyczą go te same zasady co wszystkich. Nie wiem czy czytałaś(eś) poprzednie posty i są tam informacje z oficjalnych stron islandzkich przewoźników więc nie wprowadzaj dezinformacji, mają obowiązek zwrócić pieniądze jeśli lot nie został wykonany w danym terminie. |
zadzwoń po informacje do iceland express to się dokładnie dowiesz ,w regulaminie są uwzględnione zwroty pieniężne za loty ,które nie odbyły się z winy przewoźnika-poinformowano mnie,że chodzi tu o zepsuty samolot,czy to że nie zdążył on przylecieć a nie ma np.żadnego w zapasie i wtedy można by zwrócić się o zwrot pieniędzy za nieodbyty lot ale pył wulkaniczny nie jest z ich winy i jak dotąd ponoć nie zwrócono nikomu pieniędzy przebukowano bilety na inne terminy.Nie wierzysz to zadzwoń do nich to się przekonasz |
|
Powrt do gry |
|
 |
| ktotam
| Doczy: 10 Maj 2010 | Posty: 12 | |
|
|
Powrt do gry |
|
 |
| ktotam
| Doczy: 10 Maj 2010 | Posty: 12 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 1:01 Temat postu: Re: ... |
|
|
ktotam napisa: | http://magdalenavogtkomorowska.bblog.pl/wpis,odwolanie;lotu;8211;;kto;odda;pieniadze;pasazerom,42552.html |
widzisz tu masz też przepisy,które mówią że pasażer ma prawo starać się o zwrot pieniędzy,ma prawo do posiłku,noclegu itp.itd porozmawiaj z pasażerami,którzy przylecieli ponad tydzień temu na Islandię jak ich potraktowano-zero jedzenia ,kubek wody a przywożono ich z Egilsstaðir i zostawiono na Hlemurze w stolicy,chociaż lotnisko jest w Keflaviku i Ty mi mówisz o przestrzeganiu prawa,czy regulaminu? |
|
Powrt do gry |
|
 |
| patryk23l ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
| Doczy: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skd: Keflavik |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 1:04 Temat postu: |
|
|
Bo trzeba sie upomniec o swoje prawa a nie jak stado baranow nic nie robic. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| Grazyna
| Doczy: 06 Gru 2005 | Posty: 1093 | Skd: Islandia |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 7:51 Temat postu: |
|
|
Teoria to przepisy , a życie wygląda inaczej. A jak stado baranów miało walczyć o swoje w jaki sposób: krzykami , groźbami? , Myślę,że byli tak zmęczeni tym wszystkim ,że po prostu odpuścili sobie. Teraz też mogą wspólnie napisać oficjalną skargę na warunki podróży. Co ja bym na pewno zrobiła. _________________ Brunetka |
|
Powrt do gry |
|
 |
| patryk23l ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
| Doczy: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skd: Keflavik |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 9:52 Temat postu: |
|
|
I o to chodzi. Zbiorowa sprawa, jakis prawnik i napewno wszystko jest do wywalczenia. ICE bazuje na tym ze nikt nie bedzie sie o swoje upominal. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| Lincoln Burrows
| Doczy: 04 Sie 2009 | Posty: 12 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 10:27 Temat postu: |
|
|
a powiedzcie czy oddadza mi pieniadze jesli chce zrezygnowac z lotu poniewaz trzeba bedzie jechac do akureyri a chodzi o dziecko i boje sie je poscic w taka podroz same bo stewardesa bedzie dopiero na lotnisku |
|
Powrt do gry |
|
 |
| patryk23l ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
| Doczy: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skd: Keflavik |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 12:00 Temat postu: |
|
|
Ciezko powiedziec w tej sytuacji, ale mozesz powiedziec ze jesli dzieckiem nikt sie nie zaopiekuje w drodze na lotnisko to zadasz zwrotu za bilet bo nie puscisz dziecka samego. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| nikita333
| Doczy: 23 Sty 2010 | Posty: 86 | Skd: NJARDVIK |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 12:11 Temat postu: |
|
|
Lincoln Burrows napisa: | a powiedzcie czy oddadza mi pieniadze jesli chce zrezygnowac z lotu poniewaz trzeba bedzie jechac do akureyri a chodzi o dziecko i boje sie je poscic w taka podroz same bo stewardesa bedzie dopiero na lotnisku |
myślę,że jak przypomnisz się a samoloty będą latały z Akureyri to wyślą pracownika lotniska,który zajmie się twoją pociechą,a może jednak samoloty będą latały z Keflaviku |
|
Powrt do gry |
|
 |
| ilona76 =user usunięty na własną prośbę=
| Doczy: 28 Lut 2010 | Posty: 53 | Skd: Reykjavik |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 12:51 Temat postu: |
|
|
Bylam i pytalam w icelandexpress co bedzie w przypadku jezeli lot bedzie odwolany z powodu pylu wulkanicznego albo ja zrezygnuje z lotu bo nie chce ryzykowac bardzooo uciazliwej podrozy do Akureyri z 2 malych dzieci w rucie. Wiec powiedziano mnie ze pieniedzy nie oddadza mi a zaplacilam za bilety 230 tys jedynie co moga mi zaoferowac to przekladanie rezerwacji. Te wszystkie informacje na ich stronach internetowych to tylko teoria a w praktyce nikt nie zwroci mi tych dwoch stow ktore juz im zaplacilam!!! |
|
Powrt do gry |
|
 |
| Lincoln Burrows
| Doczy: 04 Sie 2009 | Posty: 12 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 13:05 Temat postu: |
|
|
no wlasnie tez tak mysle bo jezeli klient sam rezygnuje to z jakiej racji linia ma oddawac pieniadze
to podobna sytuacja do takiej gdzie pasarzer spoznia sie na samolot i co mieli by oddac kase za nie wykozystany bilet |
|
Powrt do gry |
|
 |
| patryk23l ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
| Doczy: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skd: Keflavik |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 13:26 Temat postu: |
|
|
Ludzie, jezeli lot jest anulowany, to nalezy sie zwrot pieniedzy lub zmiana rezerwacji, nie zalezne jest to od przyczyny.
Jezeli samolot leci ale np z przesiadkami, z innego miejsca itp zwrot sie nie nalezy, mozna przelozyc rezerwacje. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| Lincoln Burrows
| Doczy: 04 Sie 2009 | Posty: 12 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 13:33 Temat postu: |
|
|
no i mi o to chodzilo-dzwonilem do biura i sie pytalem,jesli sam chce zrezygnowac to zadny zwrot mi sie nie nalezy i mozna sie sadzic z nimi,klucic ale i tak nic sie nie wskura |
|
Powrt do gry |
|
 |
| lampeczka
 | Doczy: 25 Sty 2009 | Posty: 517 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 14:18 Temat postu: |
|
|
ktotam napisa: | lampeczka napisa: | ilona76 napisa: | A to ciekawe bo mnie powiedziano w icelandexpress ze nie otrzymam zadnego zwrotu pieniedzy nawet jezeli wykupie ubezpieczenie co najwyzej moge zmienic rezerwacje za darmo! |
gadasz głupoty!
miałam wykupiony bilet na grudzień i dostałam maila ze nie będzie lotu w tym dniu bo zmieniają.i miałam możliwość albo zmiany daty albo zwrotu kosztów biletu.zadzwoniłam tam podałam nr lotu powiedziałam że nie pasi mi to i chce pieniądze i w ten sam dzień miałam kasę za bilety.co do korony. |
Co ty za opowiadasz Lampeczka,dawałaś ogłoszenie na forum o sprzedaży biletów i kupił je od Ciebie ktoś kogo znam -no fakt dostałaś zwrot za bilety ale nie od iceland expressu,i nie wprowadzaj ludzi w błąd właśnie dzwoniłem na lotnisko i nie muszą oddawać kasy za bilety przynajmniej jeżeli chodzi o iceland express nawet jeżeli są ubezpieczone ,ludzie wystarczy zadzwonić i się dowiedzieć a nie jedni mówią tak,drudzy tak i bzdury z tego wychodzą |
ci się gościu coś pomyliło!owszem na forum bilety wystawiłam
2osoby dorosłe +niemowlę ale nikt ode mnie ich nie kupił z forum!!!!to było w grudniu 2009 lot był chyba na 18grudnia.
po otrzymanym mailu od ICELANDEXPRESS zadzwoniłam tam i mi kase na karte kredytową przelali!!
i ty nie opowiadaj bzdur! |
|
Powrt do gry |
|
 |
| lampeczka
 | Doczy: 25 Sty 2009 | Posty: 517 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 14:22 Temat postu: |
|
|
lampeczka napisa: | ktotam napisa: | lampeczka napisa: | ilona76 napisa: | A to ciekawe bo mnie powiedziano w icelandexpress ze nie otrzymam zadnego zwrotu pieniedzy nawet jezeli wykupie ubezpieczenie co najwyzej moge zmienic rezerwacje za darmo! |
gadasz głupoty!
miałam wykupiony bilet na grudzień i dostałam maila ze nie będzie lotu w tym dniu bo zmieniają.i miałam możliwość albo zmiany daty albo zwrotu kosztów biletu.zadzwoniłam tam podałam nr lotu powiedziałam że nie pasi mi to i chce pieniądze i w ten sam dzień miałam kasę za bilety.co do korony. |
Co ty za opowiadasz Lampeczka,dawałaś ogłoszenie na forum o sprzedaży biletów i kupił je od Ciebie ktoś kogo znam -no fakt dostałaś zwrot za bilety ale nie od iceland expressu,i nie wprowadzaj ludzi w błąd właśnie dzwoniłem na lotnisko i nie muszą oddawać kasy za bilety przynajmniej jeżeli chodzi o iceland express nawet jeżeli są ubezpieczone ,ludzie wystarczy zadzwonić i się dowiedzieć a nie jedni mówią tak,drudzy tak i bzdury z tego wychodzą |
ci się gościu coś pomyliło!owszem na forum bilety wystawiłam
2osoby dorosłe +niemowlę ale nikt ode mnie ich nie kupił z forum!!!!to było w grudniu 2009 lot był chyba na 18grudnia.
po otrzymanym mailu od ICELANDEXPRESS zadzwoniłam tam i mi kase na karte kredytową przelali!!
i ty nie opowiadaj bzdur! |
i z chęcią poznam tę osobę co niby te bilety kupiła!a ty jak tak po angielsku rozmawiasz i rozumiesz to się nie dziwię że takie bzdety rozpowiadasz.jeżeli ICELANDEXPRESS lot anuluje to zwraca koszty jeżeli ci nie pasuje data czy powrotu czy wylotu.wtedy miałam wracać 20stycznia a oni zmienili na 22(chyba bo nie pamiętam)nie pasiło mi to i KASE ZWRÓCILI! |
|
Powrt do gry |
|
 |
| lampeczka
 | Doczy: 25 Sty 2009 | Posty: 517 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 14:32 Temat postu: |
|
|
a to jest mail od nich i nie wiem po co miałabym komuś bilety sprzedawać na forum za połowę mając okazję odzyskać całość!!
Wysylamy Ci tego emaila, gdyz masz dokonana rezerwacje na lot liniami Iceland Express, numer rezerwacji 1012417 z Warsaw WAW do Reykjavik KEF na dzien 22 Jan 2010.
Niestety z przykroscia musimy poinformowac ze lot ten z przyczyn od Nas niezaleznych zostal odwolany.
W zwiazku mamy trzy dowolne rozwiazania:
- Jesli mamy lot z Warsaw WAW do Reykjavik KEF w innej interesujacej Cie dacie mozesz zmienic Twoja rezerwacje na te date (zmiana bezplatna) . W tym przypadku mamy lot dzien pozniej .
- Mozesz rowniez dowolnie zmienic swoja rezerwacje na inna date lub kierunek liniami Iceland Express.
- Mozesz rowniez odwolac swoja rezerwacje i w tym przypadku zwrocimy Ci calkowity koszt Twojego biletu.
Prosze o kontakt z Naszym biurem Help Center a nasi pracownicy chetnie odpowiedza na wszystkie panstwa pytania i pomoga w dokonaniu zmiany rezerwacji lub dokonaja zwrotu kosztow w przypadku jesli zdecyduja sie panstwo na odwolanie rezerwacji.
Nasz telefon otwarty jest od 8:00 do 18:00 (czasu islandzkiego) od poniedzialku do piatku oraz od 10:00 do 16:00 w soboty i od 11:00 do 15:00 w niedziele.
Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieje, ze zmiana ta jak najmniej koliduje z panstwa planami.
Serdeczne pozdrowienia
Sigurborg Guðmundsdóttir
Manager dzialu sprzedazy i obslugi klienta.
Iceland Express |
|
Powrt do gry |
|
 |
| lampeczka
 | Doczy: 25 Sty 2009 | Posty: 517 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 14:34 Temat postu: |
|
|
lampeczka napisa: | a to jest mail od nich i nie wiem po co miałabym komuś bilety sprzedawać na forum za połowę mając okazję odzyskać całość!!
Wysylamy Ci tego emaila, gdyz masz dokonana rezerwacje na lot liniami Iceland Express, numer rezerwacji 1012417 z Warsaw WAW do Reykjavik KEF na dzien 22 Jan 2010.
Niestety z przykroscia musimy poinformowac ze lot ten z przyczyn od Nas niezaleznych zostal odwolany.
W zwiazku mamy trzy dowolne rozwiazania:
- Jesli mamy lot z Warsaw WAW do Reykjavik KEF w innej interesujacej Cie dacie mozesz zmienic Twoja rezerwacje na te date (zmiana bezplatna) . W tym przypadku mamy lot dzien pozniej .
- Mozesz rowniez dowolnie zmienic swoja rezerwacje na inna date lub kierunek liniami Iceland Express.
- Mozesz rowniez odwolac swoja rezerwacje i w tym przypadku zwrocimy Ci calkowity koszt Twojego biletu.
Prosze o kontakt z Naszym biurem Help Center a nasi pracownicy chetnie odpowiedza na wszystkie panstwa pytania i pomoga w dokonaniu zmiany rezerwacji lub dokonaja zwrotu kosztow w przypadku jesli zdecyduja sie panstwo na odwolanie rezerwacji.
Nasz telefon otwarty jest od 8:00 do 18:00 (czasu islandzkiego) od poniedzialku do piatku oraz od 10:00 do 16:00 w soboty i od 11:00 do 15:00 w niedziele.
Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieje, ze zmiana ta jak najmniej koliduje z panstwa planami.
Serdeczne pozdrowienia
Sigurborg Guðmundsdóttir
Manager dzialu sprzedazy i obslugi klienta.
Iceland Express |
chcesz jeszcze wersję po islandzku?????????i nie rób tu ze mnie ch...wie kogo!
sprawdz nick najpierw a potem pisz głupoty! |
|
Powrt do gry |
|
 |
| ktotam
| Doczy: 10 Maj 2010 | Posty: 12 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 14:48 Temat postu: |
|
|
lampeczka napisa: | lampeczka napisa: | a to jest mail od nich i nie wiem po co miałabym komuś bilety sprzedawać na forum za połowę mając okazję odzyskać całość!!
Wysylamy Ci tego emaila, gdyz masz dokonana rezerwacje na lot liniami Iceland Express, numer rezerwacji 1012417 z Warsaw WAW do Reykjavik KEF na dzien 22 Jan 2010.
Niestety z przykroscia musimy poinformowac ze lot ten z przyczyn od Nas niezaleznych zostal odwolany.
W zwiazku mamy trzy dowolne rozwiazania:
- Jesli mamy lot z Warsaw WAW do Reykjavik KEF w innej interesujacej Cie dacie mozesz zmienic Twoja rezerwacje na te date (zmiana bezplatna) . W tym przypadku mamy lot dzien pozniej .
- Mozesz rowniez dowolnie zmienic swoja rezerwacje na inna date lub kierunek liniami Iceland Express.
- Mozesz rowniez odwolac swoja rezerwacje i w tym przypadku zwrocimy Ci calkowity koszt Twojego biletu.
Prosze o kontakt z Naszym biurem Help Center a nasi pracownicy chetnie odpowiedza na wszystkie panstwa pytania i pomoga w dokonaniu zmiany rezerwacji lub dokonaja zwrotu kosztow w przypadku jesli zdecyduja sie panstwo na odwolanie rezerwacji.
Nasz telefon otwarty jest od 8:00 do 18:00 (czasu islandzkiego) od poniedzialku do piatku oraz od 10:00 do 16:00 w soboty i od 11:00 do 15:00 w niedziele.
Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieje, ze zmiana ta jak najmniej koliduje z panstwa planami.
Serdeczne pozdrowienia
Sigurborg Guðmundsdóttir
Manager dzialu sprzedazy i obslugi klienta.
Iceland Express |
chcesz jeszcze wersję po islandzku?????????i nie rób tu ze mnie ch...wie kogo!
sprawdz nick najpierw a potem pisz głupoty! |
oczywiście poproszę o to ogłoszenie,napewno jest w archiwum tego forum a także poproszę o wersję islandzką tego meila |
|
Powrt do gry |
|
 |
| lampeczka
 | Doczy: 25 Sty 2009 | Posty: 517 | |
|
Wysany: 11 Maj 2010, 14:58 Temat postu: |
|
|
lampeczka napisa: | lampeczka napisa: | a to jest mail od nich i nie wiem po co miałabym komuś bilety sprzedawać na forum za połowę mając okazję odzyskać całość!!
Wysylamy Ci tego emaila, gdyz masz dokonana rezerwacje na lot liniami Iceland Express, numer rezerwacji 1012417 z Warsaw WAW do Reykjavik KEF na dzien 22 Jan 2010.
Niestety z przykroscia musimy poinformowac ze lot ten z przyczyn od Nas niezaleznych zostal odwolany.
W zwiazku mamy trzy dowolne rozwiazania:
- Jesli mamy lot z Warsaw WAW do Reykjavik KEF w innej interesujacej Cie dacie mozesz zmienic Twoja rezerwacje na te date (zmiana bezplatna) . W tym przypadku mamy lot dzien pozniej .
- Mozesz rowniez dowolnie zmienic swoja rezerwacje na inna date lub kierunek liniami Iceland Express.
- Mozesz rowniez odwolac swoja rezerwacje i w tym przypadku zwrocimy Ci calkowity koszt Twojego biletu.
Prosze o kontakt z Naszym biurem Help Center a nasi pracownicy chetnie odpowiedza na wszystkie panstwa pytania i pomoga w dokonaniu zmiany rezerwacji lub dokonaja zwrotu kosztow w przypadku jesli zdecyduja sie panstwo na odwolanie rezerwacji.
Nasz telefon otwarty jest od 8:00 do 18:00 (czasu islandzkiego) od poniedzialku do piatku oraz od 10:00 do 16:00 w soboty i od 11:00 do 15:00 w niedziele.
Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieje, ze zmiana ta jak najmniej koliduje z panstwa planami.
Serdeczne pozdrowienia
Sigurborg Guðmundsdóttir
Manager dzialu sprzedazy i obslugi klienta.
Iceland Express |
chcesz jeszcze wersję po islandzku?????????i nie rób tu ze mnie ch...wie kogo!
sprawdz nick najpierw a potem pisz głupoty! |
---- Icelandic Version ----
Við sendum þér þennan póst vegna þess að þú hefur bókað flug með okkur, bókunarnúmer 1012417, frá Warsaw WAW til Reykjavik KEF, þann 22 Jan 2010.
Okkur þykir það leitt, en af ófyrirséðum orsökum verðum við því miður að fella niður þetta flug.
Þú getur nú valið á milli þriggja kosta:
- Þú getur breytt fluginu þínu frá Warsaw WAW til Reykjavik KEF yfir á aðra tímasetningu og/eða dagsetningu þér að kostnaðarlausu. Við viljum benda á flug á þessari sömu flugleið daginn eftir þetta flug.
- Þú getur líka fært flugið þitt yfir á einhvern annan áfangastað okkar án nokkurs aukakostnaðar.
- Viljir þú hins vegar frekar hætta við bókunina þína eins og hún leggur sig, munum við endurgreiða þér hana að fullu.
Við biðjum þig vinsamlega um að hafa samband við þjónustuver okkar í síma 550 0600 þegar þér hentar og einn af þjónustufulltrúum okkar mun gera sitt besta til að svara spurningum þínum varðandi þessa breytingu. Hann eða hún mun líka hjálpa þér að finna nýja dagsetningu fyrir flugið þitt eða hjálpa þér að afbóka það. Þjónustuverið er opið frá kl. 8 til 17 alla virka daga, á laugardögum frá 10:00 til 16:00 og á sunnudögum frá 11:00 til 15:00.
Við biðjumst velvirðingar á þeim óþægindum sem þessar breytingar kunna að hafa í för með sér og vonum að saman getum við leyst farsællega úr þeim málum sem kunna að koma upp vegna þeirra.
Með vinsemd og virðingu,
Sigurborg M. Guðmundsdóttir
Sölu- og þjónustustjóri,
Iceland Express
proszę bardzo!mail jest z dnia 30września 2009r mogę ci jeszcze na poczte wysłąć i wtedy zobaczysz że jest autentyczny!
była laska co chciała kupić jeden z 3biletów ale nie zgodziłam się na to mogąc nioeć kasę za wszystkie co do korony! |
|
Powrt do gry |
|
 |
|