Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat |
Autor |
Wiadomo |
| dorcia_4
| Doczy: 24 Cze 2007 | Posty: 117 | Skd: ... |
|
Wysany: 17 Mar 2009, 18:07 Temat postu: |
|
|
No my mamy 2 lata siminn i jak wprowadzili limity to co jakiś czas właściciel przychodzi i mówi żeby ograniczyć bo dostał maila więc na bank nie płaci bo Nas by tym obciązył. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| Sebastian
 | Doczy: 25 Sie 2007 | Posty: 51 | Skd: 20OS034 |
|
Wysany: 17 Mar 2009, 20:54 Temat postu: |
|
|
mkwr45 napisa: | uhmm... ja mialem na siebie neta, rachunki przychodzily do mnie i z tego co wiem jeszcze pare miesiecy temu bylo tak ze o tym czy przekroczyles limit czy nie mogles sie dowiedziec dopiero kiedy rachunek przyszedl.nie bylo zadnego proszenia, jesli przekroczyles limit PLACILES spora kase extra....niewiem jak jest na dzien dzisiejszy w siminie ale jestem szczesliwy ze skończyłem przygode z tym dostawca  |
W Síminn możesz zarządzać swoimi usługami poprzez serwis internetowy niestety chyba tylko w języku islandzkim. Najpierw trzeba wysłać im prośbę o hasło dostępu a nazwa użytkownika to kennitala. Wiem, że jak byłem w Síminn to mogłem zarządzać usługami w telefonie domowym i komórkach. Była możliwość podejrzenia bilingu i jak ktoś miał dostęp do netu to mógł zobaczyć ilość ściągniętych danych w danym okresie rozliczeniowym. Nie wiem jak jest teraz, bo już dawno nie zaglądałem do tego serwisu. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| mkwr45
 | Doczy: 10 Gru 2008 | Posty: 330 | Skd: RKV |
|
Wysany: 17 Mar 2009, 21:00 Temat postu: |
|
|
Sebastian napisa: | mkwr45 napisa: | uhmm... ja mialem na siebie neta, rachunki przychodzily do mnie i z tego co wiem jeszcze pare miesiecy temu bylo tak ze o tym czy przekroczyles limit czy nie mogles sie dowiedziec dopiero kiedy rachunek przyszedl.nie bylo zadnego proszenia, jesli przekroczyles limit PLACILES spora kase extra....niewiem jak jest na dzien dzisiejszy w siminie ale jestem szczesliwy ze skończyłem przygode z tym dostawca  |
W Síminn możesz zarządzać swoimi usługami poprzez serwis internetowy niestety chyba tylko w języku islandzkim. Najpierw trzeba wysłać im prośbę o hasło dostępu a nazwa użytkownika to kennitala. Wiem, że jak byłem w Síminn to mogłem zarządzać usługami w telefonie domowym i komórkach. Była możliwość podejrzenia bilingu i jak ktoś miał dostęp do netu to mógł zobaczyć ilość ściągniętych danych w danym okresie rozliczeniowym. Nie wiem jak jest teraz, bo już dawno nie zaglądałem do tego serwisu. | ooo to nie wiedzialem jednak jest taka mozliwosc mi agent powiedzial ze niemaja takiej mozliwosci i doradzil 'pochamowac' swoje zapotrzebowania czasem wydaje mi sie ze celowo, 'zapominaja' podac pewne info obcokrajowcom dziwne _________________ i'm2good2be4go10 |
|
Powrt do gry |
|
 |
| Sebastian
 | Doczy: 25 Sie 2007 | Posty: 51 | Skd: 20OS034 |
|
Wysany: 17 Mar 2009, 21:12 Temat postu: |
|
|
Czasami tacy "agenci" nawet nie wiedzą co powinni mówić. Ileż to razy w salonie konsultant pytał się innych, jak mu mówiłem, że słyszałem o takiej usłudze i chcę żeby mi to potwierdził. Albo jak wprowadzali w Vodafonie Og1 (teraz to się chyba Gull nazywa) i powiedzieli mi o 2 godzinach na wybrany numer stacjnarny za granicą. Konsultant powiedział o 2 godzinach dziennie a potem okazało się miesięcznie. No i rachunek musiałem zapłacić bo o odwołaniu nie było mowy. Nie uwierzą mi, że tak mi powiedziano w salonie a ja też głupio postąpiłem, bo powinienem to sprawdzić 2 razy. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| mkwr45
 | Doczy: 10 Gru 2008 | Posty: 330 | Skd: RKV |
|
Wysany: 17 Mar 2009, 21:16 Temat postu: |
|
|
sam sie nieraz przejechalem na niekompetencji tych doradcow, specow...szzczegolnie w bankach maja dziwne info w kazdej placowce co innego...to sie do programu 'UWAGA'nadaje  _________________ i'm2good2be4go10 |
|
Powrt do gry |
|
 |
| damian09
| Doczy: 09 Lut 2009 | Posty: 14 | |
|
Wysany: 17 Mar 2009, 22:13 Temat postu: |
|
|
mkwr45 napisa: | sam sie nieraz przejechalem na niekompetencji tych doradcow, specow...szzczegolnie w bankach maja dziwne info w kazdej placowce co innego...to sie do programu 'UWAGA'nadaje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
oni nadają się raczej do programu <usterka |
|
Powrt do gry |
|
 |
| Sebastian
 | Doczy: 25 Sie 2007 | Posty: 51 | Skd: 20OS034 |
|
Wysany: 17 Mar 2009, 23:45 Temat postu: |
|
|
Tu się z tobą zgodzę Damian. Ale czy w Polsce nie jest czasem podobnie? Znam sytuację, że z TePsy zadzwonili do kumpla i zaoferowali zmianę prędkości Neostrady z bagatelka 512 kb/s na 1 Mb/s. Odłączyli mu neta i ... jakiś czas był bez. A jak dzwonił na błęk(kit)ną linię to najpierw mu mówili, że mają drobne problemy z podłączeniem. Potem wyszło, że nie mają możliwości technicznych podłączyć mu tyle ile obiecali, bo coś tam na centrali czy coś takiego. Po 3 tygodniach bez netu kumpel zadzwonił dlaczego nie mogą mu podłączyć z powrotem tego co miał. A oni na to, że im musi za to zapłacić . Po 4 tygodniach przysłali rachunek za cały miesiąc abonamentu za internet. Kiedy w końcu poszedł i zrobił awanturę powiedzieli mu, że nawet tego co miał nie są w stanie mu podłączyć. Był u kierownika itd. Po kilku dniach uderzył znów do TP punktu, trafił na miłą panią i w końcu po 5 tygodniach podłączyli go z powrotem i podobno anulowali rachunek oczywiście przepraszając. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| patryk23l ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
| Doczy: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skd: Keflavik |
|
Wysany: 18 Mar 2009, 11:44 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ale czy w Polsce nie jest czasem podobnie? |
Napewno podobnie ale tu jakos czesciej to sie zdarza. Moze dlatego ze mniej ludzi mieszka na wyspie i czesto na nas to trafia. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| frodo17
 | Doczy: 26 Lis 2008 | Posty: 10 | |
|
Wysany: 19 Mar 2009, 16:09 Temat postu: |
|
|
Sebastian napisa: | Kiedy w końcu poszedł i zrobił awanturę powiedzieli mu, że nawet tego co miał nie są w stanie mu podłączyć. Był u kierownika itd. Po kilku dniach uderzył znów do TP punktu, trafił na miłą panią i w końcu po 5 tygodniach podłączyli go z powrotem i podobno anulowali rachunek oczywiście przepraszając. |
No takie sytuacje się zdarzają w każdej firmie, ale to nie musi być wcale regułą. Mój znajomy ostatnio np. zamawiał sobie neostradę (przez net, bo podobno jak się zamawia taką drogą to dostaje się gratis drukarkę albo inny sprzęt), no i z tego co mówił to cała operacja przebiegła bez większych problemów. Różnie to bywa jak widać... |
|
Powrt do gry |
|
 |
| mkwr45
 | Doczy: 10 Gru 2008 | Posty: 330 | Skd: RKV |
|
Wysany: 19 Mar 2009, 18:04 Temat postu: |
|
|
frodo17 napisa: | Sebastian napisa: | Kiedy w końcu poszedł i zrobił awanturę powiedzieli mu, że nawet tego co miał nie są w stanie mu podłączyć. Był u kierownika itd. Po kilku dniach uderzył znów do TP punktu, trafił na miłą panią i w końcu po 5 tygodniach podłączyli go z powrotem i podobno anulowali rachunek oczywiście przepraszając. |
No takie sytuacje się zdarzają w każdej firmie, ale to nie musi być wcale regułą. Mój znajomy ostatnio np. zamawiał sobie neostradę (przez net, bo podobno jak się zamawia taką drogą to dostaje się gratis drukarkę albo inny sprzęt), no i z tego co mówił to cała operacja przebiegła bez większych problemów. Różnie to bywa jak widać... | normalne, ze nie moga oszukiwac wszystkich, wtedy zla opinia zniszczyla by firme. _________________ i'm2good2be4go10 |
|
Powrt do gry |
|
 |
| frodo17
 | Doczy: 26 Lis 2008 | Posty: 10 | |
|
Wysany: 19 Mar 2009, 22:14 Temat postu: |
|
|
[/quote]normalne, ze nie moga oszukiwac wszystkich, wtedy zla opinia zniszczyla by firme.[/quote]
No wiesz, ale tak naprawdę nie można powiedzieć że oszukali tego gościa z opisywanej sytuacji, w końcu anulowano mu rachunek z przeprosinami. Wiadomo, że pomyłki i niedociągnięcia się zdarzają wszędzie, no ale w takich sytuacjach zawsze jest numer do pomocy technicznej, kontakt na stronie internetowej itp. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| mkwr45
 | Doczy: 10 Gru 2008 | Posty: 330 | Skd: RKV |
|
Wysany: 14 Sie 2009, 20:53 Temat postu: |
|
|
czy wie ktoś może o drodze podłączenia neta przez tak zwane "LJOSLEIDARI"??co to wogóle jest jak to założyć i jakie są opłaty  _________________ i'm2good2be4go10 |
|
Powrt do gry |
|
 |
| Sebastian
 | Doczy: 25 Sie 2007 | Posty: 51 | Skd: 20OS034 |
|
Wysany: 14 Sie 2009, 21:21 Temat postu: |
|
|
Ljosleidari to islandzka nazwa światłowodu. Na razie nie jest wszędzie dostępny ale w aglomeracji stołecznej jest już kilku dostawców internetu, którzy wykorzystują tę metodę transferu. Największym operatorem sieci światłowodowej w Reykjaviku jest spółka należąca do Orkuveita RVKN o nazwie Gagnaveita RVK. Według Gagnaveita ich sieć światłowodową wykorzystują Vodafone, Hringidan i Tal. Tu znajdziesz wiecej informacji. _________________ Były wykładowca w ośrodku szkolenia kandydatów na kierowców. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| Sebastian
 | Doczy: 25 Sie 2007 | Posty: 51 | Skd: 20OS034 |
|
Wysany: 14 Sie 2009, 21:27 Temat postu: |
|
|
Znalezione w sieci:
In Iceland, FTTH is being deployed by Gagnaveita Reykjavikur, a subsidiary of Orkuveita Reykjavíkur (Reykjavik Power Company). By March 2006, they had begun connecting the towns of Seltjarnarnes, Akranes and parts of the Greater Reykjavík Area. At that time they expected to have 50% of Reykjavik connected by 2008 and all of the Greater Reykjavík Area, Seltjarnes, Akranes, Mosfellsbær, Þorlákshöfn and Hveragerði connected by 2012. However, deployment in other areas was pending due to agreements with city officials. GR only owned the FTTH network; ISP services were provided by HIVE, Skýrr, and Vortex. As of July 2006, VoIP service were available from HIVE. By March 2007, Vodafone Iceland was providing ISP and VoIP services, and had introduced video via its Digital Iceland broadcasting system. However, Skýrr had stopped providing ISP services at this point. The FTTH connections are 100 Mbit/s, but as of March 2007 the ISP services only offered speeds of 6 Mbit/s, 8 Mbit/s, 10 Mbit/s, 20 Mbit/s and 30 Mbit/s.
In March 2006, the monthly cost of having the FTTH in house was 1.990 ISK (approx 26 US dollars), not including any services. This was somewhat more expensive than having a phone line in the house which cost 1.340 ISK (approx 18 US dollars) at that time. By June 2009, the monthly cost of having the FTTH in house had risen to 2.390 ISK (approx 19 US dollars at the time), not including any services. By comparison, having a phone line in the house had dropped to 1.147 ISK (approx $9 US dollars) by that time.
Other smaller FTTH providers are Míla which operates in recently developed areas in Greater Reykjavík Area, Gagnveita Skagafjarðar operates in Sauðárkrókur and Tengir in Akureyri and its vicinity. _________________ Były wykładowca w ośrodku szkolenia kandydatów na kierowców. |
|
Powrt do gry |
|
 |
| mkwr45
 | Doczy: 10 Gru 2008 | Posty: 330 | Skd: RKV |
|
Wysany: 14 Sie 2009, 21:36 Temat postu: |
|
|
dzięki Sebastian za obszerna odpowiedz więc mam coś takiego w domu, problem polega na tym, że nie wiem co z tym dalej zrobić....czy wystarczy iść do Tal-u i zapytać o tę metodę i koszty uaktywnienia światłowodu wiem, że tym kablem ciągną jeszcze jakąś televizje, czy ktoś praktykuje jeszcze "LJOSLEIDARI"  _________________ i'm2good2be4go10 |
|
Powrt do gry |
|
 |
|
|
Powrt do gry |
|
 |
|
|
Nie moesz pisa nowych tematw Nie moesz odpowiada w tematach Nie moesz zmienia swoich postw Nie moesz usuwa swoich postw Nie moesz gosowa w ankietach
|
|