reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna

ICELAND.PL :: Islandia - strona główna portalu

ZANIM COŚ NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JEŚLI KTOŚ CIĘ OBRAŻA LUB ŁAMIE REGULAMIN, NIE DAJ SIĘ SPROWOKOWAĆ, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   

Wybory Prezydenckie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> Islandzka Polonia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Głosuję na:
Szoguna Bredzisława Komorowskiego, bo jest miły, nie kłóci się, jednoczy polaków, no i w sumie chcę pracować do 67 roku życia
3%
 3%  [ 1 ]
Andrzeja Zamach Dudę, bo jest z Pisu
0%
 0%  [ 0 ]
chłopa Adama Jarubasa, bo prosty chłop a cos troche tam rozumie
0%
 0%  [ 0 ]
Pawła Kukiza vel Jak ja was k**** nienawidze, bo niechże ktos wreszcie złapie ich za mordę
79%
 79%  [ 23 ]
króla Janusza Korwina-Mikke, bo mimo, iż wujcio wariatuncio to racje ma
10%
 10%  [ 3 ]
Pana Mariana Raz Sierpem Raz Młotem Kowalskiego, bo mimo, ze wygląda prosto jak z blood&honour to Polskę kocha i chce dobrze
0%
 0%  [ 0 ]
Panią Marzenkę Magdalenę Ogórek, bo fajna laska, mondra i fajnie byłoby miec laske za prezydenta
6%
 6%  [ 2 ]
tęczowego "patriotę" Janusza Palikota, bo on jest za legalizacją marichuany no i bo chce sie poddać jak ruskie napadną, czyli nie trzeba bedzie umierac za ojczyzne
0%
 0%  [ 0 ]
Jacka Wilka, bo młody, spokojny ale wyszczekany
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
WielkiBialyKrolik

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1422
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 5 Maj 2015, 21:14    Temat postu: Wybory Prezydenckie Odpowiedz z cytatem

Idzieta głosować?

Polecam i zapraszam, jeszcze jest czas zarejestrowac sie ( Zgłoszenia można dokonać najpóźniej do 3. dnia przed dniem wyborów tj. do dnia 7 maja 2015 r. (do godz. 24:00) by zagłosowac w niedziele 10.05.2015.

http://www.reykjavik.msz.gov.pl/pl/aktualnosci/informacja_o_wyborach_prezydenta_rp

Ps.
Mój post nie jest sponsorowany, wiec ma on charakter typowo obywatelski, jako stary/oldschoolowy pisowiec tym razem oddam głos na Pawła Kukiza tak btw.

Ludzie, głosujta jak chceta, ale idźta głosowac, jak Wy nie chcecie wracac do Polski to moze Wasze dzieci bedą chciały, wiec głosujcie tak zeby im było lepiej.

niestety nie moge wyszczegolnić wszystkich kandydatów gdyż cyt "Podałeś zbyt wiele opcji dla ankiety" wiec postanowiłam pominąć pana Grzegorza Brauna oraz pana Pawła Tanajno
_________________
"Najczęściej nadmierne wymagania w stosunku do kobiet mają ćwokowate oblechy. "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WielkiBialyKrolik

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1422
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 5 Maj 2015, 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

byłabym zapomniała, dla wszystkich ludzi z paranoją/trzeźwo myślących/nieufającym PKW i innym takim Wink weźta swoje długopisy
https://www.facebook.com/events/634106980054031/

Jak to mówił pan dobry wujek Józef Sxxxxn

"Nie ważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy".
_________________
"Najczęściej nadmierne wymagania w stosunku do kobiet mają ćwokowate oblechy. "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gisli74

Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 582
PostWysłany: 6 Maj 2015, 18:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawe, że ktoś jeszcze wierzy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stalin
Gość
PostWysłany: 8 Maj 2015, 18:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krolik , cos Ci powiem Very Happy , jakim prawem my mieszkajacy od lat poza krajem mamy wybierac politykow dla tych co zyja tam na stale, nawet gdybym mial taka mozliwosc ( a nie mam), to nie skorzystam z niej. Moim zdanie kazdy kto mieszka za granica dluzej niz 5 lat powinien tracic prawo wyborcze, bo taki ktos traci poczucie POLSKIEGO REALIZMU.
Powrót do góry
WielkiBialyKrolik

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1422
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 8 Maj 2015, 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiem szczerze, ze kilka lat temu zgodziłabym się z Twoją opinią. Gdy mieszkałam w Polsce zawsze brałam udział w wyborach, referendach, po tym jak przyjechałam na Islandie zrezygnowałam z tego obowiazku/przywileju. Ja nadal interesuje sie tym co dzieje sie w Polsce i mimo, że tam juz nie mieszkam to boli mnie to co sie tam dzieje. Polskiej telewizji nie mam wiec jedynie z neta wiem co i jak, wiec w jakims stopniu hardcore`owa propaganda jest mi oszczędzona. Dobrze nie było i nie jest. Nie wiem jak potocza sie moje losy, moze kiedys wróce, moze moje dzieci, nie wiem.

Wracając do wyborów to uwazam, ze można odróznic dobrego człowieka od skur******a i jezeli jest szansa na zmiane na lepsze to dlaczego nie spróbowac? Niektórzy twierdzą, że to nie ma sensu, że ich głos nic nie zmieni, że wybory są sfałszowane, ja uwazam, ze warto próbowac , mimo, że "cóż jedyną matką jaką znasz, jest nadzieja... głupią matkę masz". Jezeli ktos twierdzi, ze w Polsce jest ok, no to moim zdaniem ma niestety jakies zwidy, bo niestety w Polsce jest syf. Jezeli moge w jakis sposob pomoc Polakom mieszkajacym w kraju to postaram sie pomoc. Niestety/stety czuje, ze musze robic przede wszystkim zgodnie z własnym sumieniem wiec jezeli elektorat PO czeka na moja pomoc, to sie raczej nie doczeka. Niektórzy twierdzą, że "nie ma na kogo głosowac", ale tak naprawdę to maja to gdzies i nawet nie chce im sie sprawdzic co kto ma do powiedzenia, jakie wartosci prezentuje. Jeżeli maja dostep do fejsbuka, pudelka i moga sie napic w weekend to co im wiecej do szczescia potrzeba? Jest źle, ale maja jeszcze co jesc wiec az tak strasznie nie jest.
_________________
"Najczęściej nadmierne wymagania w stosunku do kobiet mają ćwokowate oblechy. "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WielkiBialyKrolik

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1422
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 8 Maj 2015, 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WielkiBialyKrolik napisał:
Powiem szczerze, ze kilka lat temu zgodziłabym się z Twoją opinią. Gdy mieszkałam w Polsce zawsze brałam udział w wyborach, referendach, po tym jak przyjechałam na Islandie zrezygnowałam z tego obowiazku/przywileju. Ja nadal interesuje sie tym co dzieje sie w Polsce i mimo, że tam juz nie mieszkam to boli mnie to co sie tam dzieje. Polskiej telewizji nie mam wiec jedynie z neta wiem co i jak, wiec w jakims stopniu hardcore`owa propaganda jest mi oszczędzona. Dobrze nie było i nie jest. Nie wiem jak potocza sie moje losy, moze kiedys wróce, moze moje dzieci, nie wiem.

Wracając do wyborów to uwazam, ze można odróznic dobrego człowieka od skur******a i jezeli jest szansa na zmiane na lepsze to dlaczego nie spróbowac? Niektórzy twierdzą, że to nie ma sensu, że ich głos nic nie zmieni, że wybory są sfałszowane, ja uwazam, ze warto próbowac , mimo, że "cóż jedyną matką jaką znasz, jest nadzieja... głupią matkę masz". Jezeli ktos twierdzi, ze w Polsce jest ok, no to moim zdaniem ma niestety jakies zwidy, bo niestety w Polsce jest syf. Jezeli moge w jakis sposob pomoc Polakom mieszkajacym w kraju to postaram sie pomoc. Niestety/stety czuje, ze musze robic przede wszystkim zgodnie z własnym egoistycznym sumieniem wiec jezeli elektorat PO czeka na moja pomoc, to sie raczej nie doczeka. Niektórzy twierdzą, że "nie ma na kogo głosowac", ale tak naprawdę to maja to gdzies i nawet nie chce im sie sprawdzic co kto ma do powiedzenia, jakie wartosci prezentuje. Jeżeli maja dostep do fejsbuka, pudelka i moga sie napic w weekend to co im wiecej do szczescia potrzeba? Jest źle, ale maja jeszcze co jesc wiec az tak strasznie nie jest.

_________________
"Najczęściej nadmierne wymagania w stosunku do kobiet mają ćwokowate oblechy. "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WielkiBialyKrolik

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1422
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 8 Maj 2015, 21:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dla tych co sie polityka jednak interesuja, a moze jeszcze nie widzieli, wyszperane w necie. Co prawda stare (wybory na prezydenta Lublina). Sytuacja Polski w pigułce. Smile

https://www.youtube.com/watch?v=Or1jQ1FTMrY
_________________
"Najczęściej nadmierne wymagania w stosunku do kobiet mają ćwokowate oblechy. "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
stalin
Gość
PostWysłany: 9 Maj 2015, 11:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WielkiBialyKrolik napisał:
Powiem szczerze, ze kilka lat temu zgodziłabym się z Twoją opinią. Gdy mieszkałam w Polsce zawsze brałam udział w wyborach, referendach, po tym jak przyjechałam na Islandie zrezygnowałam z tego obowiazku/przywileju. Ja nadal interesuje sie tym co dzieje sie w Polsce i mimo, że tam juz nie mieszkam to boli mnie to co sie tam dzieje. Polskiej telewizji nie mam wiec jedynie z neta wiem co i jak, wiec w jakims stopniu hardcore`owa propaganda jest mi oszczędzona. Dobrze nie było i nie jest. Nie wiem jak potocza sie moje losy, moze kiedys wróce, moze moje dzieci, nie wiem.

Wracając do wyborów to uwazam, ze można odróznic dobrego człowieka od skur******a i jezeli jest szansa na zmiane na lepsze to dlaczego nie spróbowac? Niektórzy twierdzą, że to nie ma sensu, że ich głos nic nie zmieni, że wybory są sfałszowane, ja uwazam, ze warto próbowac , mimo, że "cóż jedyną matką jaką znasz, jest nadzieja... głupią matkę masz". Jezeli ktos twierdzi, ze w Polsce jest ok, no to moim zdaniem ma niestety jakies zwidy, bo niestety w Polsce jest syf. Jezeli moge w jakis sposob pomoc Polakom mieszkajacym w kraju to postaram sie pomoc. Niestety/stety czuje, ze musze robic przede wszystkim zgodnie z własnym sumieniem wiec jezeli elektorat PO czeka na moja pomoc, to sie raczej nie doczeka. Niektórzy twierdzą, że "nie ma na kogo głosowac", ale tak naprawdę to maja to gdzies i nawet nie chce im sie sprawdzic co kto ma do powiedzenia, jakie wartosci prezentuje. Jeżeli maja dostep do fejsbuka, pudelka i moga sie napic w weekend to co im wiecej do szczescia potrzeba? Jest źle, ale maja jeszcze co jesc wiec az tak strasznie nie jest.
No, no Krolik , tak rozsadnej i szczerej wypowiedzi na tym forum jeszcze chyba nie widzialem, chyle czolo Smile
Powrót do góry
gisli74

Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 582
PostWysłany: 9 Maj 2015, 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Polsce nie jest OK, bo inaczej by nas tu nie było.

Nadzieja to niegłupia rzecz, długo była ważna w moim życiu.

Podobno ludzie uczą się na błędach i na historii. Niestety, jak powiedział pewien mądry człowiek - historia uczy jednego, że nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Pamiętem wybory w Polsce, w których o mało nie wygrał Stan Tymiński. Od tego wydarzenia, nigdy już nie było niespodzianek podczas wyborów w Polsce. I nie będzie.

Mogę się założyć o dowolną stawkę, kto będzie następnym prezydentem. Jestem tego równie pewien, jak tego, że umrę w Islandii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stalin
Gość
PostWysłany: 9 Maj 2015, 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No Gisli , nie badz takim pesymista Very Happy Very Happy , skoro Tyminski mogl to i Ty mozesz, masz moj glos Smile
Powrót do góry
monika81
Ogłoszeniodawca zweryfikowany
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 60
PostWysłany: 10 Maj 2015, 16:12    Temat postu: prezydent Odpowiedz z cytatem

powinien zostac wprowadzony prawny obowiazek oddania glosu na glowe panstwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WielkiBialyKrolik

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1422
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 10 Maj 2015, 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W komisji widze wciaz ci sami i jak zwykle serwuja nieświeże żarty. Fajnie byłoby flage wystawic przed budynkiem (jezeli jest to legalne), a tak to flaga stoi naprzeciw windy obok unijnej szmaty. btw. szkoda, ze nie umiescili naszej ambasady w jakiejs piwnicy w porcie, pewnie podobnie by sie prezentowała.
_________________
"Najczęściej nadmierne wymagania w stosunku do kobiet mają ćwokowate oblechy. "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gisli74

Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 582
PostWysłany: 10 Maj 2015, 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A to niespodzianka, aż się ciśnie na usta - a nie mówiłem 👹👹👹👹
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WielkiBialyKrolik

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1422
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 10 Maj 2015, 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile pewnie, ze było do przewidzenia, chociaz moim zdaniem Szogun i tak wygra. Nie załuje, ze poszłam na wybory nawet jezeli Kukiz nie wygrał. Moim zdaniem i tak warto wspierac słuszną ideę, a oddane na dana osobe głosy i tak maja znaczenie.



_________________
"Najczęściej nadmierne wymagania w stosunku do kobiet mają ćwokowate oblechy. "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gisli74

Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 582
PostWysłany: 11 Maj 2015, 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz rację, w sumie podziwiam Cię, że Ci się chciało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gisli74

Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 582
PostWysłany: 11 Maj 2015, 18:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawe, co za oszołomy głosowały na Komorowskiego. Trzeba mieć coś nie tak z głową, aby mieszkając na emigracji głosować na reżimową władzę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Yarek

Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 26
Skąd: hafnarfjordur
PostWysłany: 11 Maj 2015, 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Ciekawe, co za oszołomy głosowały na Komorowskiego. Trzeba mieć coś nie tak z głową, aby mieszkając na emigracji głosować na reżimową władzę."
Normalnie wyjąłeś mi to zdanie z ust, chociaż zamiast oszołom użył bym bardziej słowa debil.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WielkiBialyKrolik

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1422
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 11 Maj 2015, 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No Szogunowi juz przez noc kiełbasy wyborczej nakrecili i dzis skoro swit obiecał juz, ze czas na zmiany dotyczace podatków, źródła finansowania partii no i oczywiscie wprowadzenie JOWów. Ci od Dudy jak zobaczyli, ze Szogunowi kręcą to jemu tez na szybkiego kilka pętek kiełbasy skręcili. Także od rana kazdy wyborca aż nie nadąża ręcznikiem sie podcierac, bo tak z lewa i prawa mu liżą.


https://www.youtube.com/watch?v=PwYcLY8BbA0 a tak sie Peowcy bali Pisowskiego Państwa Policyjnego.
_________________
"Najczęściej nadmierne wymagania w stosunku do kobiet mają ćwokowate oblechy. "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WielkiBialyKrolik

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1422
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 11 Maj 2015, 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyniki wyborów w Reykjaviku

{...]W przeprowadzonym w dn. 10 maja 2015 r. w Obwodowej Komisji Wyborczej w Reykjaviku głosowaniu w ramach wyborów Prezydenta RP zdecydowanie zwyciężył Paweł Kukiz, uzyskując wynik 543 głosów spośród 938 głosów oddanych ogółem (57,9%). Drugie miejsce zajął urzędujący Prezydent Polski Bronisław Komorowski, który otrzymał 137 głosów (14,6%), zaś trzecie - Andrzej Duda z 121 głosami (12,9%).[...]

http://www.reykjavik.msz.gov.pl/pl/aktualnosci/wybory_prezydenta_rp___wyniki_i_tury_i_zapowiedz_ii_tury

Jeszcze Polska nie zginęła! Smile
_________________
"Najczęściej nadmierne wymagania w stosunku do kobiet mają ćwokowate oblechy. "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rysiek75

Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 25
Skąd: Grafavogur
PostWysłany: 14 Maj 2015, 14:43    Temat postu: suflerka Odpowiedz z cytatem

137 osób głosowało na faceta który nie potrafi dwóch zdań powiedzieć bez pomocy swojej ekipy
http://telewizjarepublika.pl/suflerka-za-plecami-komorowskiego-prosze-zapytac-czego-brakuje-quotprzytulmy-paniaquot,19958.html
zastanówcie się czy warto na niego głosować
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> Islandzka Polonia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



SIGN PETITION FOR TRAVELLING WITH PETS ON ICELAND!
Kuchnia Azjatycka: chińska, tajska, indyjska, japońska, wietnamska itd.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron