Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
| lowell =user zmienił nazwę=
| Dołączył: 17 Lis 2015 | Posty: 26 | Skąd: Keflavík |
|
Wysłany: 7 Gru 2015, 13:27 Temat postu: Naprawa gwarancyjna |
|
|
Czy ktoś się orientuje jak to jest z naprawami sprzętu, dokładnie telefonu komórkowego, kupionego w Elko. Kupiłem z 80 tysięcy telefon. PO 3 miesiącach się popsuł, miesiąc w naprawie....teraz miesiąc po pierwszej naprawie poszedł dym z niego..coś się popaliło w środku ale działa dalej (dziwne) jednak to jest niebezpieczne. Widać stopiony plastik na płycie.
Teraz ten telefon kosztuje 59 tysięcy w sklepie. Czy muszę zaakceptować kolejna naprawę? Co gdy będą chcieli dać nowy ten sam choć teraz kosztuje 20 tysięcy mniej.
Orientuje się ktoś w tych sprawach? |
|
Powrót do góry |
|
 |
| milano
| Dołączył: 08 Cze 2011 | Posty: 54 | |
|
Wysłany: 9 Gru 2015, 20:13 Temat postu: |
|
|
zajdź do elko i zapytaj, przecież tam siedzą osoby które odpowiedzą ci, a jeśli będą robić problemy to jest federacja konsumenta , 3 minuty i załatwią sprawę. |
|
Powrót do góry |
|
 |
| lowell =user zmienił nazwę=
| Dołączył: 17 Lis 2015 | Posty: 26 | Skąd: Keflavík |
|
Wysłany: 9 Gru 2015, 21:48 Temat postu: |
|
|
milano napisał: | zajdź do elko i zapytaj, przecież tam siedzą osoby które odpowiedzą ci, a jeśli będą robić problemy to jest federacja konsumenta , 3 minuty i załatwią sprawę. |
jaka Federacja konsumenta? Możesz podać stronę?
Wymieniałem z Elko wiele emaili itd....nie idą na ugodę. Znowu chcą naprawiać telefon. Szkoda. Więcej w naprawie zaraz będzie niż w użytkowaniu.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
| klamka
| Dołączył: 30 Lis 2015 | Posty: 8 | Skąd: Reykjavík |
|
Wysłany: 30 Gru 2015, 12:45 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że przy drugiej reklamacji powinni Ci wymienić sprzęt, ale nie mam pewności. |
|
Powrót do góry |
|
 |
| lowell =user zmienił nazwę=
| Dołączył: 17 Lis 2015 | Posty: 26 | Skąd: Keflavík |
|
Wysłany: 31 Gru 2015, 2:31 Temat postu: |
|
|
Nie, napisali mi kategorycznie, nasz prawnik potwierdził, że dryga naprawa to jeszcze nie wymiana lub zwrot kasy lub np karta podarunkowa. Chyba, że naprawa dotyczyła tego samego elementu. Teraz trzecia naprawa i dadzą mi nowy telefon lub ....dogadać się może idzie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
| feelit
| Dołączył: 19 Sty 2016 | Posty: 5 | |
|
Wysłany: 19 Sty 2016, 11:17 Temat postu: |
|
|
Spotkałam się z taką opcja, że często firmy oferują kartę podarunkową co nie zawsze jest korzystne dla klineta |
|
Powrót do góry |
|
 |
| feelit
| Dołączył: 19 Sty 2016 | Posty: 5 | |
|
Wysłany: 19 Sty 2016, 11:17 Temat postu: |
|
|
Spotkałam się z taką opcja, że często firmy oferują kartę podarunkową co nie zawsze jest korzystne dla klenta |
|
Powrót do góry |
|
 |
|