reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona G丑wna

ICELAND.PL :: Islandia - strona g艂贸wna portalu

ZANIM CO艢 NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JEI KTO CI OBRA疉 LUB MIE REGULAMIN, NIE DAJ SI SPROWOKOWA, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U縴tkownicyU縴tkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼i   

Hummer dla Islandczyk贸w

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona G丑wna -> 4x4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat  

Czy podoba Ci si臋 Hummer, a je艣li tak to kt贸ry?
Podoba mi si臋 H1
52%
 52%  [ 11 ]
Podoba mi si臋 H2
23%
 23%  [ 5 ]
Nie podoba mi si臋 w og贸le!
23%
 23%  [ 5 ]
Wszystkich G硂s體 : 21

Autor Wiadomo舵
O.E.
Opiekun Forum
Do潮czy: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Sk眃: Pl. Od S艂o艅ca 3/Europa
PostWys砤ny: 1 Lut 2005, 13:52    Temat postu: Hummer dla Islandczyk贸w Odpowiedz z cytatem

Firma produkuj膮ca kultowe samochody Hummer b臋dzie produkowa膰 jedn膮 z wersji tego samochodu (H2 SUT) z silnikiem wodorowym.
A wi臋c wreszcie chc膮c u偶ywa膰 mniej szkodliwego paliwa Islandczycy b臋d膮 mogli r贸wnie偶 korzysta膰 z samochodu terenowego (a nie tylko z autobus贸w). Smile
Aby zobaczy膰 te cude艅ka proponuj臋 odwiedzi膰 stron臋 www.hummer.com
_________________
CHCESZ WSPOM脫C FORUM ORAZ ICELAND.PL? WP艁A膯 DATEK!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora Numer GG
karuta
Alpha Team
Do潮czy: 01 Kwi 2004
Posty: 1245
PostWys砤ny: 1 Lut 2005, 14:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bajeranckie..... Very Happy
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
O.E.
Opiekun Forum
Do潮czy: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Sk眃: Pl. Od S艂o艅ca 3/Europa
PostWys砤ny: 1 Lut 2005, 14:23    Temat postu: Podatki Odpowiedz z cytatem

Kliknijcie sobie na opcj臋 "Build Hummer" - zobaczycie ile kosztuje netto w USA taki samoch贸d (od ok. 120 tys. USD = 370 tys. z艂).
To Wam u艣wiadomi jak nasze pa艅stwo a tak偶e Unia Europejska Was okrada nak艂adaj膮c c艂a i podatki tak wysokie, 偶e ten sam samoch贸d mo偶e kosztowa膰 tutaj nawet dwa razy wi臋cej!
W komisie u偶ywane auta kosztuj膮 od 250 do 350 tys z艂.
Najbli偶szy autoryzowany salon: S艂owacja.
_________________
CHCESZ WSPOM脫C FORUM ORAZ ICELAND.PL? WP艁A膯 DATEK!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora Numer GG
Sebastian
Go舵
PostWys砤ny: 1 Lut 2005, 15:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie musimy, przynajmniej ja mam 艣wiadomo艣膰 jak kosmiczne ceny samochody osi膮gaj膮 na wyspie. Shocked Za te same pieni膮dze w Polsce mo偶na sobie kupic auto wypasione na maxa, bo tutaj to s膮 dopiero c艂a Shocked Shocked Shocked Shocked
Powr髏 do g髍y
Dcr

Do潮czy: 20 Kwi 2004
Posty: 357
PostWys砤ny: 1 Lut 2005, 21:03    Temat postu: Re: Hummer dla Islandczyk贸w Odpowiedz z cytatem

Od偶ajer napisa:
Firma produkuj膮ca kultowe samochody Hummer b臋dzie produkowa膰 jedn膮 z wersji tego samochodu (H2 SUT) z silnikiem wodorowym.
A wi臋c wreszcie chc膮c u偶ywa膰 mniej szkodliwego paliwa Islandczycy b臋d膮 mogli r贸wnie偶 korzysta膰 z samochodu terenowego (a nie tylko z autobus贸w).

Ogl膮da艂em program o TOYOCIE PRIUS (ekologiczne auto) i okaza艂o sie po analizie faktycznego spalania benzyny w mie艣cie (ok. 7l/100km) ,偶e bardziej ekologicznymi s膮 ma艂e diesle np.Citroen C2 1,4 HDi spalaj膮cy w cyklu mieszanym ok. 4,1l /100km ON. Przy "czysto艣ci" wsp贸艂czesnych diesli por贸wnywalnej z benzyniakami r贸偶nica spalania ok.3l/100km dyskwalifikuje PRIUSA jako auto ekologiczne.
Co do Hummera na wod贸r to cena na Islandii b臋dzie taka ,偶e mo偶e znajdzie si臋 jeden szaleniec kt贸ry to kupi w co i tak w膮tpi臋.
No i do tego nie ta moc bo przecie偶 jedn膮 z g艂贸wnych zalet tego auta jest moc. :wink:
p.s. Ja wol臋 Hummera z "normalnym" silnikiem
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Basia

Do潮czy: 24 Lis 2004
Posty: 628
Sk眃: Reykjavik
PostWys砤ny: 12 Maj 2006, 15:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hummerem jezdzi moj szef i jest powodem wielu zartow:-)
Generalnie podstawowa wada Hummera jest to, ze zajmuje 2 miejsca parkingowe...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
viking
User bywa z艂o艣liwy, IGNORUJ takie posty!
Do潮czy: 22 Sie 2005
Posty: 1747
Sk眃: Reykjavik
PostWys砤ny: 12 Maj 2006, 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Generalnie podstawowa wada Hummera jest to, ze zajmuje 2 miejsca parkingowe...


A mo偶e zaleta...
Generalnie podobaj膮 mi si臋 Hummery w wersji wojskowej. Te wszystkie pozosta艂e z mn贸stwem lampek jak na drzewku Bo偶o Narodzeniowym itp. s膮 jak dla mnie do bani.
_________________
Bardzo niewielu m臋偶czyzn posiada klucz do serca kobiety, pozostali obywaj膮 si臋 wytrychem.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
O.E.
Opiekun Forum
Do潮czy: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Sk眃: Pl. Od S艂o艅ca 3/Europa
PostWys砤ny: 15 Maj 2006, 1:43    Temat postu: H1 Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie H1 to szczyt terenowych w艂a艣ciwo艣ci. Mimo ma艂ego wykrzy偶u, ma bardzo du偶y prze艣wit, gdy偶 w przeciwie艅stwie do innych teren贸wek nie ma sztywnych osi.
Dla jednych do wada, ale dla mnie jest to jego du偶a zaleta...
A wykrzy偶 mo偶na poprawi膰 stosuj膮c r贸偶ne wynalazki i tuning Very Happy
_________________
CHCESZ WSPOM脫C FORUM ORAZ ICELAND.PL? WP艁A膯 DATEK!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora Numer GG
stopa

Do潮czy: 05 Lip 2005
Posty: 187
Sk眃: 艁贸d藕
PostWys砤ny: 15 Maj 2006, 17:34    Temat postu: Re: H1 Odpowiedz z cytatem

Od偶ajer Egzegeta napisa:
Zdecydowanie H1 to szczyt terenowych w艂a艣ciwo艣ci. Mimo ma艂ego wykrzy偶u, ma bardzo du偶y prze艣wit, gdy偶 w przeciwie艅stwie do innych teren贸wek nie ma sztywnych osi.
Dla jednych do wada, ale dla mnie jest to jego du偶a zaleta...
A wykrzy偶 mo偶na poprawi膰 stosuj膮c r贸偶ne wynalazki i tuning Very Happy


no z tym "zdecydowanie szczytem" to nie takie oczywiste - patrz konflikt w Jugoslawii skad smiglowcami zabrano wszystkie H do domu... zastapily je mercedesy, land rovery i toyoty. Klasyczne terenowki to pojazdy typowo uzytkowe a ich przeznaczenie wbrew pozorom bardzo konkretne - tam gdzie H1 sie meczy samurai przejdzie jak burza Very Happy... i na odwrot.
...a co do przeswitu to zasluga zwolnic
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
O.E.
Opiekun Forum
Do潮czy: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Sk眃: Pl. Od S艂o艅ca 3/Europa
PostWys砤ny: 15 Maj 2006, 17:40    Temat postu: Hummer H1 Odpowiedz z cytatem

A te "zwolnice" to co dok艂adnie? Bo H1 nie ma sztywnej osi, tylko w艂a艣nie zawieszenie bodaj偶e niezale偶ne, ale czy to co艣 nazywa si臋 zwolnice to nie wiem, bo a偶 tak si臋 nie znam na terminologii mechanicznej i pojazdowej (niestety) Embarassed

Wad膮 H1 jest du偶a masa (ponad 3 tony). To sprawia, 偶e nie radzi sobie zbyt dobrze na grz膮skim terenie, chyba, 偶e jaki艣 Islandczyk za艂o偶y mu ko艂a 46-cali Very Happy
_________________
CHCESZ WSPOM脫C FORUM ORAZ ICELAND.PL? WP艁A膯 DATEK!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora Numer GG
stopa

Do潮czy: 05 Lip 2005
Posty: 187
Sk眃: 艁贸d藕
PostWys砤ny: 15 Maj 2006, 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zwolnice najczesciej stosowane sa w ciagnikach - dodatkowe przelozenie znajdujace sie tuz przy piascie ktore obniza punkt jej mocowania wzgledem osi "mostu". Czesto nazywa sie to rozwiazanie mostem portalowym. Uwierz mi ze zwolnice zastosowane w tradycyjnej terenowce (nawet z nielubianym przez Ciebie sztywnym mostem) dystansuja kazdego H pod wzgledem sprawnosci w terenie...
Masa i gabaryty! H sie sprawdza w otwartych przestrzeniach... np. bliski wschod
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
O.E.
Opiekun Forum
Do潮czy: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Sk眃: Pl. Od S艂o艅ca 3/Europa
PostWys砤ny: 17 Maj 2006, 0:17    Temat postu: Zwolnice Odpowiedz z cytatem

Je偶eli da si臋 wywali膰 sztywn膮 o艣 i zamiast niej zastosowa膰 zwolnice, to oczywi艣cie, 偶e wol臋 "zwyk艂膮" teren贸wk臋, kt贸ra to za du偶o nie kosztuje, ma艂o wa偶y i ma艂o pije Very Happy
_________________
CHCESZ WSPOM脫C FORUM ORAZ ICELAND.PL? WP艁A膯 DATEK!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora Numer GG
stopa

Do潮czy: 05 Lip 2005
Posty: 187
Sk眃: 艁贸d藕
PostWys砤ny: 17 Maj 2006, 8:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zwolnice najczesciej stosuje sie w sztywnych osiach - humer to wyjatek. Musze cie pocieszyc bo bardzo ciezko teraz kupic terenowke ze sztywnymi mostami - wiec wybor masz naprawde spory!!! Poza niezaleznym zawieszeniem w standardzie dostajesz jeszcze komputer, plastikowe zderzaki, poduszki powietrzne, welurowe dywaniki etc... jednym slowem wszystko co niezbedne w terenie Very Happy
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
O.E.
Opiekun Forum
Do潮czy: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Sk眃: Pl. Od S艂o艅ca 3/Europa
PostWys砤ny: 17 Maj 2006, 9:08    Temat postu: Welurowe Odpowiedz z cytatem

Ej Stopa - nie nabijaj si臋.
Nikt tu nie m贸wi o plastikach i welurowych dywanikach.:jezyk:
Ale akurat niezale偶ne zawieszenie ma swoje zalety, do kt贸rych nale偶y wi臋kszy prze艣wit.
Wszystko zale偶y od terenu. Akurat na Islandii prze艣wit jest wa偶ny.

A ciekawi mnie czy istnieje mo偶liwo艣膰 wykonania zawieszenia zale偶nego (tak jak przy sztywnej osi), ale w taki spos贸b, 偶e jednak o艣 jest "艂amana" (wygi臋ta) za pomoc膮 r贸偶nych dodatkowych mechanizm贸w, kt贸re powoduj膮, 偶e o艣 sz艂a by wy偶ej ni偶 standardowa sztywna o艣.
Wiem, 偶e dodatkowe mechanizmy, to dodatkowe tarcie i wi臋ksze zu偶ycie paliwa, ale czasem warto takie rozwi膮zanie mo偶e zastosowa膰.
A mo偶e jeszcze inszy patent: np. mechanizm, kt贸ry by zwi臋ksza艂 wykrzy偶 nawet przy niezale偶nym zawieszeniu (brak sztywnej osi).?
_________________
CHCESZ WSPOM脫C FORUM ORAZ ICELAND.PL? WP艁A膯 DATEK!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora Numer GG
stopa

Do潮czy: 05 Lip 2005
Posty: 187
Sk眃: 艁贸d藕
PostWys砤ny: 17 Maj 2006, 13:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie nabijam sie - wrecz przeciwnie - martwi mnie kierunek wspolczesnej motoryzacji promujacy kiepska jakosc, krotkozywotnosc produktu, serwis polegajacy na wymianie calych podzespolow itp itd... Np w Europie nie mozna w sieci Toyoty kupic "najtwardszych" z modeli Toyot LC serii 7 albo nawet 105. Cenione na calym swiecie za niezniszczalnosc dla europejczyka sa po prostu chyba zbyt solidne!

Z przeswitem jest tak: niezalezne zawieszenie ma te zalete ze w konstukcji nie ma tej charakterystycznej gruchy ograniczajacej przeswit. Natomiast jego wada jest delikatnosc konstrukcji wahaczy no i duzo wieksze przeciazenia na przegubach w napedzie kol. W sztywnym moscie przegub praktycznie ma niewielki zakres swojej pracy gdyz wlasciwie pracuje tylko przy skreconych kolach....w tylnej osi przegubu wogole brak. W niezaleznym zawieszeniu przegub pracuje we wszystkich mozliwych kierunkach. W sztywnym zawieszeniu polosie sa obudowane calkowicie pochwa mostu - to usztywnienie i pelna ochrona tego elementu.

Ta grucha to nie jest straszne zlo - jezdzac w terenie uczysz sie jak przechodzic nad przeszkoda mostem gdzie gruchy brak. Pozatym w sztywny most mozesz wsadzic duzo wieksze kola (most zniesie wieksze przeciazenie) dzieki czemu uzyskasz wiekszy przeswit.

Niezalezne zawieszenie w terenowkach ma uzasadnienie w sportach szybkosciowych gdzie zawieszenie musi dzialac z wieksza precyzja, lepiej tlumic, szybciej tlumic itp. (dakar, berlin-wroclaw, rmpst itp) W samochodach wyprawowych, przeprawowych stosuje sie sztywne mosty z wiekszymi rozmiarami opon najlepiej dodatkowo ze zwolnicami.
Akurat na islandii wydaje mi sie ze sztywny most moze byc skuteczniejszy ze wzgledu na odpornosc na uszkodzenia (skalisty teren) i wiekszy wykrzyz... no ale pojade/sprawdze/sie wypowiem Smile
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
KiMCIO
Go舵
PostWys砤ny: 17 Maj 2006, 15:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jednym slowem....Lada Niva..kazdy zna to auto...smigam troche po lasach z tesciem, gorki pagurki....zwalone drzewka i inne takie bajery...i radzi sobie wspaniale...jedyna wada to....masakryczne spalanie Smile ale do polski wpuscili jedna czy dwie serie w dieslu....


bede zglebial temat 4x4, ale hummer jakos wogole mnie nie kreci....


pozdro
Powr髏 do g髍y
O.E.
Opiekun Forum
Do潮czy: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Sk眃: Pl. Od S艂o艅ca 3/Europa
PostWys砤ny: 17 Maj 2006, 23:22    Temat postu: Zaiweszenie - Islandia Odpowiedz z cytatem

stopa napisa:
nie nabijam sie - wrecz przeciwnie - martwi mnie kierunek wspolczesnej motoryzacji promujacy kiepska jakosc, krotkozywotnosc produktu, serwis polegajacy na wymianie calych podzespolow itp itd...

Mnie te偶 to martwi. A z tym nabijaniem si臋, to chodzi艂o mi o to, 偶e doradzaj膮c mi takie "super" wyposa偶enie raczej kpi艂e艣 sobie z u偶yteczno艣ci welurowych xxxx w prawdziwym terenie.

Cytat:
Z przeswitem jest tak: niezalezne zawieszenie ma te zalete ze w konstukcji nie ma tej charakterystycznej gruchy ograniczajacej przeswit. Natomiast jego wada jest delikatnosc konstrukcji wahaczy no i duzo wieksze przeciazenia na przegubach w napedzie kol.

No, ale ja bym chcia艂 (nie wiem czy to da si臋 艂atwo zrobi膰), by o艣 by艂a sztywna, ale mia艂a dodatkowe przeguby, kt贸re kierowa艂yby j膮 wy偶ej w g艂膮b samochodu. W ten spos贸b po艂aczone by艂yby zalety sztywnej osi i du偶y prze艣wit. Wad膮 by艂a by bardziej skomplikowana (dro偶sza) konstrukcja oraz wi臋ksze tarcie.



Cytat:
W sztywnym moscie przegub praktycznie ma niewielki zakres swojej pracy gdyz wlasciwie pracuje tylko przy skreconych kolach....w tylnej osi przegubu wogole brak. W niezaleznym zawieszeniu przegub pracuje we wszystkich mozliwych kierunkach. W sztywnym zawieszeniu polosie sa obudowane calkowicie pochwa mostu - to usztywnienie i pelna ochrona tego elementu.


No w艂a艣nie, to usztywnienie i ochrona dzia艂a艂o by r贸wnie偶 w mojej "sztywno-przegubowej" wersji osi Very Happy

Cytat:
Ta grucha to nie jest straszne zlo - jezdzac w terenie uczysz sie jak przechodzic nad przeszkoda mostem gdzie gruchy brak. Pozatym w sztywny most mozesz wsadzic duzo wieksze kola (most zniesie wieksze przeciazenie) dzieki czemu uzyskasz wiekszy przeswit.

Du偶e ko艂a to mo偶na wsadzi膰 i do niezale偶nego zawieszenia (wszystko zale偶y od wytrzyma艂o艣ci konstrukcji lub ewentualnie dokonanych wzmocnie艅). natomiast na Islandii teren wygl膮da inaczej ni偶 w Polsce. Tam z drogi wyrastaj膮 ci ostre szpice zastyg艂ej lawy. Nie da rady tego objecha膰, czy najecha膰 ko艂em, bo dooko艂a wsz臋dzie s膮 takie "atrakcje".
St膮d po prostu wym贸g du偶ego prze艣witu Smile
Je藕dzi艂em po Islandii Jeepem i mia艂em problem na jednej typowo terenowej drodze. Ale oczywi艣cie, gdy wsadzi si臋 wi臋ksze ko艂a (np. 35 cali) to problem zanika Smile
_________________
CHCESZ WSPOM脫C FORUM ORAZ ICELAND.PL? WP艁A膯 DATEK!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora Numer GG
stopa

Do潮czy: 05 Lip 2005
Posty: 187
Sk眃: 艁贸d藕
PostWys砤ny: 23 Maj 2006, 9:41    Temat postu: Re: Zaiweszenie - Islandia Odpowiedz z cytatem

Od偶ajer Egzegeta napisa:
Mnie te偶 to martwi. A z tym nabijaniem si臋, to chodzi艂o mi o to, 偶e doradzaj膮c mi takie "super" wyposa偶enie raczej kpi艂e艣 sobie z u偶yteczno艣ci welurowych xxxx w prawdziwym terenie.

Raczej mi chodzilo o to ze 90% wspolczesnych terenowek pracuje na niezaleznym zawieszeniu...a kupujac taka terenowke nie masz mozliwosci kupic jej bez tych "welurowych dodatkow". Przeznaczenie tych aut niestety sie mocno zmienilo Sad

Cytat:
No, ale ja bym chcia艂 (nie wiem czy to da si臋 艂atwo zrobi膰), by o艣 by艂a sztywna, ale mia艂a dodatkowe przeguby, kt贸re kierowa艂yby j膮 wy偶ej w g艂膮b samochodu. W ten spos贸b po艂aczone by艂yby zalety sztywnej osi i du偶y prze艣wit. Wad膮 by艂a by bardziej skomplikowana (dro偶sza) konstrukcja oraz wi臋ksze tarcie.


Nie wiem czy wystarczajaco wyjasnilem zasade dzialania zwolnic. Lepiej zobaczyc to na zdjeciu ->

http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=13&plik=uni-1

patrz na polozenie srodka kola wzgledem osi mostu. Przy zastosowaniu niektorych zwolnic mozna zyskac nawet kilkanascie cm przeswitu!

Cytat:
No w艂a艣nie, to usztywnienie i ochrona dzia艂a艂o by r贸wnie偶 w mojej "sztywno-przegubowej" wersji osi Very Happy


takie rozwiazanie niczym sie nie rozni od zawieszenia niezaleznego...

Cytat:
Du偶e ko艂a to mo偶na wsadzi膰 i do niezale偶nego zawieszenia (wszystko zale偶y od wytrzyma艂o艣ci konstrukcji lub ewentualnie dokonanych wzmocnie艅). natomiast na Islandii teren wygl膮da inaczej ni偶 w Polsce. Tam z drogi wyrastaj膮 ci ostre szpice zastyg艂ej lawy. Nie da rady tego objecha膰, czy najecha膰 ko艂em, bo dooko艂a wsz臋dzie s膮 takie "atrakcje".
St膮d po prostu wym贸g du偶ego prze艣witu Smile
Je藕dzi艂em po Islandii Jeepem i mia艂em problem na jednej typowo terenowej drodze. Ale oczywi艣cie, gdy wsadzi si臋 wi臋ksze ko艂a (np. 35 cali) to problem zanika Smile


No wiec wlasnie tu klania sie problem o ktorym wczesniej pisalem - duzych kol po prostu nie wytrzymuja rozwiazania z zawieszenia niezaleznego - i pewnych spraw nie przeskoczysz - nie wmocnisz, nie przerobisz, nie wykombinujesz.

-> http://www.off-road.com/jeep/cherokee/2002/04_apr/featured_rig/10-21-01j1.jpg

Niestety zeby wsadzic duzo wieksze kola do Twojego jeepa i bezproblemowo nim jezdzic w terenie trzeba tez wsadzic sztywny most...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Wy秝ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona G丑wna -> 4x4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo縠sz pisa nowych temat體
Nie mo縠sz odpowiada w tematach
Nie mo縠sz zmienia swoich post體
Nie mo縠sz usuwa swoich post體
Nie mo縠sz g硂sowa w ankietach



SIGN PETITION FOR TRAVELLING WITH PETS ON ICELAND!
Kuchnia Azjatycka: chi駍ka, tajska, indyjska, japo駍ka, wietnamska itd.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron