Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat |
Autor |
Wiadomo |
| Monika90krk
| Doczy: 06 Sty 2010 | Posty: 2 | Skd: Kraków |
|
Wysany: 6 Sty 2010, 14:18 Temat postu: Organizacje międzynarodowe i polityka zagraniczna ISLANDII |
|
|
Czy wie ktoś może w jakich organizacjach międzynarodowych ma udział ISLANDIA?
Chciałabym również dowiedziec się jakie są kierunki polityki zagranicznej??
Proszę o pomoc.
Monika |
|
Powrt do gry |
|
 |
| reykjaFreak
 | Doczy: 11 Lis 2009 | Posty: 81 | Skd: (mało)Polska |
|
Wysany: 6 Sty 2010, 14:36 Temat postu: |
|
|
Tak na szybko totutajznajdziesz napewno coś, ale to nie są jakieś rzeczy, do których ciężko się dokopać. Internet służy pomocą _________________ Reykjavik breeze |
|
Powrt do gry |
|
 |
| W.
| Doczy: 30 Kwi 2015 | Posty: 7 | |
|
Wysany: 1 Maj 2015, 12:23 Temat postu: co z marketingiem na Islandii? |
|
|
Witam,
Jestem studentką studiów niestacjonarnych i jednym z przedmiotów, który wybrałam w tym semestrze jest marketing międzynarodowy.
3 lata temu byłam na wakacjach na Islandii (piękny kraj, jestem nim zauroczona, ale nie o tym miałam pisać), to co mi się rzuciło w oczy to brak reklam i bilbordów (nie tak jak w PL oblepiony każdy płot i słup). No i postanowiłam na zaliczenie zrobić prezentację z marketingu na Islandii, ale nie takiego książkowego, ale takiego jak go odbierają ludzie. W związku z tym mam do Was pytanie...jak Wy odbieracie ten marketing w tym pięknym kraju. Co według Was Islandczycy najchętniej kupują, w jaki sposób reklamują swoje towary, jak je dystrybuują, jak dbają o klienta (jakie mają do niego podejście), jaka jest konkurencja. Będę wdzięczna za wszystkie wasze uwagi i spostrzeżenia. |
|
Powrt do gry |
|
 |
|
Wysany: 4 Maj 2015, 20:35 Temat postu: |
|
|
Kiedy Islandzczyk widzi napis "afslattur" (obnizka), natychmiast dostaje malpiego rozumu i kupuje obojetnie co by to nie bylo , to slowo to chyba najskuteczniejszy marketing na wyspie  |
|
Powrt do gry |
|
 |
| W.
|