reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna

ICELAND.PL :: Islandia - strona główna portalu

ZANIM COŚ NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JEŚLI KTOŚ CIĘ OBRAŻA LUB ŁAMIE REGULAMIN, NIE DAJ SIĘ SPROWOKOWAĆ, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   

Forum - bład?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> ICELAND.PL & Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
O.E.
Opiekun Forum
Dołączył: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Skąd: Pl. Od Słońca 3/Europa
PostWysłany: 9 Wrz 2008, 18:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy komuś jeszcze nadal pojawiają się błędy?
W razie czego prosze pisać PW na konto Admina (nie do mnie na "O.E.").
_________________
CHCESZ WSPOMÓC FORUM ORAZ ICELAND.PL? WPŁAĆ DATEK!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Michael-Scofield
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 91
Skąd: Keflavik/Mosefellbaer
PostWysłany: 9 Wrz 2008, 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O.E. napisał:
Czy komuś jeszcze nadal pojawiają się błędy?
W razie czego prosze pisać PW na konto Admina (nie do mnie na "O.E.").


U mnie jest juz dobrze od prawie miesiaca
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
julci3k
Gość
PostWysłany: 15 Wrz 2008, 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie tez.. mysle ze u wszystkich juz jest okej, a jak ktos bedzie mial jakies problemy to niech napisze Smile u mnie jedyne co nie jest okej to ktos wlamal mi sie na konto i haslo zmienil ale juz problem rozwiazany. Chce uniknac tego na przyszlosc. Ktos wie jak moze? Mad Confused
Powrót do góry
Arina

Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 388
Skąd: Keflavik
PostWysłany: 15 Wrz 2008, 11:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tez mialam ten problem jakis czas temu ale wszystko wrocilo do normy .
julci3kMozliwe iz Twoje haslo bylo zbyt latwe i neitrudno wtedy sie wlamac nawet dla laika Wink Zmien haslo na cos bardziej skomplikowanego Wink
_________________
Dziekuje wiatru ,bo chroni mnie przed sloncem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
julci3k
Gość
PostWysłany: 17 Wrz 2008, 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zmienilam ale ono wcale nie bylo latwe, a powracajac do tematu, jak klikam zobacz posty od ostatniej wizyty wyskakuje mi takie puste okienko i musze robic to od nowa i tak kilka razy..
Powrót do góry
Lukas-3000GT
Gość
PostWysłany: 17 Wrz 2008, 16:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

julci3k napisał:
zmienilam ale ono wcale nie bylo latwe, a powracajac do tematu, jak klikam zobacz posty od ostatniej wizyty wyskakuje mi takie puste okienko i musze robic to od nowa i tak kilka razy..

mam to samo przy szukaniu Sad
Powrót do góry
O.E.
Opiekun Forum
Dołączył: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Skąd: Pl. Od Słońca 3/Europa
PostWysłany: 17 Wrz 2008, 21:58    Temat postu: Baza Odpowiedz z cytatem

Takie zachowania to najwidoczniej objawy przeciążenia bazy, z której korzysta Forum.
Niestety czasem trzeba powtórzyć wyszukiwanie, by zobaczyć wyniki.
_________________
CHCESZ WSPOMÓC FORUM ORAZ ICELAND.PL? WPŁAĆ DATEK!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
police55
Gość
PostWysłany: 10 Cze 2009, 23:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ostatnio przy zmianie stron pokazuje sie

Cytat:
Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting ')' in /home/nigel/www/statyst07423/bbclone/var/last.php on line 251


Czasem uparte diabelstwo takie, że nie można nic innego zobaczyć.
Powrót do góry
mkwr45

Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 330
Skąd: RKV
PostWysłany: 12 Cze 2009, 14:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak wyżej
_________________
i'm2good2be4go10
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość WP Kontakt
Admin
Główny Administrator
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 155
PostWysłany: 12 Cze 2009, 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mkwr45 napisał:
jak wyżej
Dziękuję za czujność. Pracujemy nad tym. Błąd ten spowodowany jest przeładowaną bazą danych.
Od poniedziałku lub wtorku przeniesiemy się na nowy serwer z bazą danych i wtedy powinno być lepiej.
Do tego czasu trzeba nieco pocierpieć i odświeżać po pokazaniu się komunikatu.
_________________
CHCESZ WSPOMÓC FORUM ORAZ ICELAND.PL? WPŁAĆ DATEK!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stalin
Gość
PostWysłany: 4 Lip 2009, 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panie Admin , znowu to samo Sad
Powrót do góry
viking
User bywa złośliwy, IGNORUJ takie posty!
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 1747
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 5 Lip 2009, 15:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już od dwóch tygodni.
_________________
Bardzo niewielu mężczyzn posiada klucz do serca kobiety, pozostali obywają się wytrychem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stalin
Gość
PostWysłany: 31 Sty 2010, 11:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od kilku dni bardzo czesto wyskakuje error, czasami w ogole nie mozna wejsc na strone Sad
Powrót do góry
siewa26
Ogłoszeniodawca zweryfikowany
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 814
Skąd: pUstka
PostWysłany: 31 Sty 2010, 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sxxxxn napisał:
Od kilku dni bardzo czesto wyskakuje error, czasami w ogole nie mozna wejsc na strone Sad


jeśli pojawi się błąd, odśwież stronę (wciśnij klawisz F5) i będzie ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen
stalin
Gość
PostWysłany: 31 Sty 2010, 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> ICELAND.PL & Forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



SIGN PETITION FOR TRAVELLING WITH PETS ON ICELAND!
Kuchnia Azjatycka: chińska, tajska, indyjska, japońska, wietnamska itd.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron