Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
| patryk23l ILOĹÄ OSTRZEĹťEĹ: 1 (dublowanie ogĹoszeĹ)
| Dołączył: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skąd: Keflavik |
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 21:47 Temat postu: |
|
|
Na swieta, jak i na lato nie ma promocji. Za duza kasa by mogli sobie pozwolic na takie promocje. |
|
Powrót do góry |
|
 |
| amande
| Dołączył: 28 Mar 2009 | Posty: 105 | Skąd: Reykjavik |
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 21:57 Temat postu: |
|
|
Na okres letni wĹaĹnie byĹy promocje, chyba w paĹşdzierniku  |
|
Powrót do góry |
|
 |
| patryk23l ILOĹÄ OSTRZEĹťEĹ: 1 (dublowanie ogĹoszeĹ)
| Dołączył: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skąd: Keflavik |
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 10:17 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie robia promocji z wyprzedzeniem kilku miesiecznym, rozumiem ze chodzi Ci poprostu o kupno biletu pol roku wczesniej.
Tu mozna sobie sprawdzic co i jak bylo.
http://icelandexpress.is/um_okkur/bloggid/ |
|
Powrót do góry |
|
 |
| kocurek Zbyt czÄsta publikacja ogĹoszeĹ!
| Dołączył: 24 Lut 2009 | Posty: 96 | Skąd: Rvk |
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 11:25 Temat postu: hej |
|
|
promocja byĹa w pazdzierniku na letnie loty bo sama mam bilety na wakacje oraz moi znajomi. |
|
Powrót do góry |
|
 |
| patryk23l ILOĹÄ OSTRZEĹťEĹ: 1 (dublowanie ogĹoszeĹ)
| Dołączył: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skąd: Keflavik |
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 11:52 Temat postu: |
|
|
Sorki ale to nie byla zadna promocja, tylko normalna cena biletow. Jak sie kupuje rok wczesniej to tak jest. |
|
Powrót do góry |
|
 |
| patryk23l ILOĹÄ OSTRZEĹťEĹ: 1 (dublowanie ogĹoszeĹ)
| Dołączył: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skąd: Keflavik |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
| amande
| Dołączył: 28 Mar 2009 | Posty: 105 | Skąd: Reykjavik |
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 20:31 Temat postu: |
|
|
WĹaĹnie nie wiem, czy byĹy stosowane kiedykolwiek promocje na ĹwiÄta grudniowe do Polski oczywiĹcie.
Skoro nie, to szkoda
Pozdrawiam  |
|
Powrót do góry |
|
 |
| potomak
| Dołączył: 09 Maj 2010 | Posty: 9 | |
|
Wysłany: 9 Maj 2010, 9:53 Temat postu: |
|
|
a co z konkurencyjnymi liniami lotniczymi? miaĹy powstaÄ i nic o tym nie sĹychaÄ. wie ktoĹ coĹ na ten temat?
_____________________________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
| kamqs
| Dołączył: 13 Paź 2009 | Posty: 241 | Skąd: CK/KEFLAVIK |
|
Wysłany: 9 Maj 2010, 11:27 Temat postu: |
|
|
potomak napisał: | a co z konkurencyjnymi liniami lotniczymi? miaĹy powstaÄ i nic o tym nie sĹychaÄ. wie ktoĹ coĹ na ten temat?
a skÄ
d ta konkurencja bÄdzie lataÄ jak lotnisko zamkniÄte ?
_____________________________________
 |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
| malina
| Dołączył: 26 Lis 2008 | Posty: 1 | |
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 12:13 Temat postu: |
|
|
ChciaĹem zapytaÄ, jeĹźeli lot siÄ nie odbywa, z powodu popiola, moge liczyÄ na zwrot pieniÄ
dze za lot , jesli bilet zostaĹ zakupiony bez ubezpieczenia? Dzieki |
|
Powrót do góry |
|
 |
| kamqs
| Dołączył: 13 Paź 2009 | Posty: 241 | Skąd: CK/KEFLAVIK |
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 13:22 Temat postu: |
|
|
malina napisał: | ChciaĹem zapytaÄ, jeĹźeli lot siÄ nie odbywa, z powodu popiola, moge liczyÄ na zwrot pieniÄ
dze za lot , jesli bilet zostaĹ zakupiony bez ubezpieczenia? Dzieki |
jak najbardziej lub moĹźesz zmienic na inny termin. |
|
Powrót do góry |
|
 |
| ilona76 =user usuniÄty na wĹasnÄ
proĹbÄ=
| Dołączył: 28 Lut 2010 | Posty: 53 | Skąd: Reykjavik |
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 18:40 Temat postu: |
|
|
A to ciekawe bo mnie powiedziano w icelandexpress ze nie otrzymam zadnego zwrotu pieniedzy nawet jezeli wykupie ubezpieczenie co najwyzej moge zmienic rezerwacje za darmo! |
|
Powrót do góry |
|
 |
| CaĹusek UĹťYTKOWNIK ZBANOWANY
| Dołączył: 17 Sie 2009 | Posty: 81 | Skąd: Rkv |
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 20:06 Temat postu: |
|
|
W Icelandair tak samo jest. DatÄ zmieniÄ moĹźna ale zwrot pieniÄdzy raczej nie wchodzi w grÄ. _________________ Serce nie sĹuĹźba |
|
Powrót do góry |
|
 |
| patryk23l ILOĹÄ OSTRZEĹťEĹ: 1 (dublowanie ogĹoszeĹ)
| Dołączył: 16 Sty 2008 | Posty: 670 | Skąd: Keflavik |
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 20:38 Temat postu: |
|
|
Cytat: | What next?
Passengers that are subject to flight cancellation can either get a full refund or change the booking to another date. We would like to remind passengers to contact the Iceland Express customer service to make necessary arrangements as flight bookings are not automatically diverted to the next available flight, unless specifically stated. |
Tak stoi na stronie icelandexpress. |
|
Powrót do góry |
|
 |
| kamqs
| Dołączył: 13 Paź 2009 | Posty: 241 | Skąd: CK/KEFLAVIK |
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 21:09 Temat postu: |
|
|
A tak w Icelandair
It is our intention to carry passengers to their destination at the earliest opportunity when our flying program has fully resumed. The following alternative options are therefore also available to passengers scheduled to travel on may 8th:
A full refund of unused flights, if the trip has not commenced. Passengers requiring a refund should go back to the point of sale. For online refunds, click here.
Re-book to a later date. Take an Icelandair flight to your destination at a later date convenient to you, subject to availability in the same service class/cabin.
Re-book on an Icelandair flight to/from another destination than originally booked. Re-booking is subject to availability in the same booking class. Any additional fare cost will be charged. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 21:16 Temat postu: |
|
|
A nawet tak stoi
Cytat: | My flight has been cancelled. What are my rights?
In the rare event of Iceland Express cancelling your flight, you will be offered one of the following:
-reimbursement within seven days (in cash, by electronic bank transfer, bank orders or bank cheques or, with your signed agreement, travel vouchers and/or other services) of the full cost of your ticket, at the price at which it was bought, for the part or parts of the journey not made, and for the part or parts already made if the flight is no longer serving any purpose in relation to your original travel plan, together with, when relevant, a return flight to the first point of departure, at the earliest opportunity; or
- re-routing, under comparable transport conditions, to your final destination, at the earliest opportunity; or
- re-routing, under comparable transport conditions, to your final destination at a later date of your convenience, subject to availability of seats.
If you are informed of a cancellation of your flight with less than the two week mandatory time limit, Iceland Express will fully respect the EU-commission legislation regarding passenger rights. All compensation and other assistance to passengers, as stated in the legislation, will be provided to passengers of the cancelled flights. |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
| ilona76 =user usuniÄty na wĹasnÄ
proĹbÄ=
| Dołączył: 28 Lut 2010 | Posty: 53 | Skąd: Reykjavik |
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 23:16 Temat postu: |
|
|
Zamieszcac takie informacje to oni musza bo pasazer ma prawo wiedziec o tym tylko ze w praktyce wyglada to inaczej pierwsze co robia to proponuja przebookowanie lotu i podejzewam ze zazwyczaj to dziala dopiero gdy to nie poskutkuje a pasazer sie uprze to zwracaja pieniadze! |
|
Powrót do góry |
|
 |
| lampeczka
 | Dołączył: 25 Sty 2009 | Posty: 517 | |
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 23:25 Temat postu: |
|
|
ilona76 napisał: | A to ciekawe bo mnie powiedziano w icelandexpress ze nie otrzymam zadnego zwrotu pieniedzy nawet jezeli wykupie ubezpieczenie co najwyzej moge zmienic rezerwacje za darmo! |
gadasz gĹupoty!
miaĹam wykupiony bilet na grudzieĹ i dostaĹam maila ze nie bÄdzie lotu w tym dniu bo zmieniajÄ
.i miaĹam moĹźliwoĹÄ albo zmiany daty albo zwrotu kosztĂłw biletu.zadzwoniĹam tam podaĹam nr lotu powiedziaĹam Ĺźe nie pasi mi to i chce pieniÄ
dze i w ten sam dzieĹ miaĹam kasÄ za bilety.co do korony. |
|
Powrót do góry |
|
 |
| ktotam
| Dołączył: 10 Maj 2010 | Posty: 12 | |
|
Wysłany: 11 Maj 2010, 0:05 Temat postu: |
|
|
lampeczka napisał: | ilona76 napisał: | A to ciekawe bo mnie powiedziano w icelandexpress ze nie otrzymam zadnego zwrotu pieniedzy nawet jezeli wykupie ubezpieczenie co najwyzej moge zmienic rezerwacje za darmo! |
gadasz gĹupoty!
miaĹam wykupiony bilet na grudzieĹ i dostaĹam maila ze nie bÄdzie lotu w tym dniu bo zmieniajÄ
.i miaĹam moĹźliwoĹÄ albo zmiany daty albo zwrotu kosztĂłw biletu.zadzwoniĹam tam podaĹam nr lotu powiedziaĹam Ĺźe nie pasi mi to i chce pieniÄ
dze i w ten sam dzieĹ miaĹam kasÄ za bilety.co do korony. |
Co ty za opowiadasz Lampeczka,dawaĹaĹ ogĹoszenie na forum o sprzedaĹźy biletĂłw i kupiĹ je od Ciebie ktoĹ kogo znam -no fakt dostaĹaĹ zwrot za bilety ale nie od iceland expressu,i nie wprowadzaj ludzi w bĹÄ
d wĹaĹnie dzwoniĹem na lotnisko i nie muszÄ
oddawaÄ kasy za bilety przynajmniej jeĹźeli chodzi o iceland express nawet jeĹźeli sÄ
ubezpieczone ,ludzie wystarczy zadzwoniÄ i siÄ dowiedzieÄ a nie jedni mĂłwiÄ
tak,drudzy tak i bzdury z tego wychodzÄ
|
|
Powrót do góry |
|
 |
| kamqs
| Dołączył: 13 Paź 2009 | Posty: 241 | Skąd: CK/KEFLAVIK |
|
Wysłany: 11 Maj 2010, 0:18 Temat postu: |
|
|
ktotam napisał: | lampeczka napisał: | ilona76 napisał: | A to ciekawe bo mnie powiedziano w icelandexpress ze nie otrzymam zadnego zwrotu pieniedzy nawet jezeli wykupie ubezpieczenie co najwyzej moge zmienic rezerwacje za darmo! |
gadasz gĹupoty!
miaĹam wykupiony bilet na grudzieĹ i dostaĹam maila ze nie bÄdzie lotu w tym dniu bo zmieniajÄ
.i miaĹam moĹźliwoĹÄ albo zmiany daty albo zwrotu kosztĂłw biletu.zadzwoniĹam tam podaĹam nr lotu powiedziaĹam Ĺźe nie pasi mi to i chce pieniÄ
dze i w ten sam dzieĹ miaĹam kasÄ za bilety.co do korony. |
Co ty za opowiadasz Lampeczka,dawaĹaĹ ogĹoszenie na forum o sprzedaĹźy biletĂłw i kupiĹ je od Ciebie ktoĹ kogo znam -no fakt dostaĹaĹ zwrot za bilety ale nie od iceland expressu,i nie wprowadzaj ludzi w bĹÄ
d wĹaĹnie dzwoniĹem na lotnisko i nie muszÄ
oddawaÄ kasy za bilety przynajmniej jeĹźeli chodzi o iceland express nawet jeĹźeli sÄ
ubezpieczone ,ludzie wystarczy zadzwoniÄ i siÄ dowiedzieÄ a nie jedni mĂłwiÄ
tak,drudzy tak i bzdury z tego wychodzÄ
|
Icelandexpress lata po tym samym niebie co wszyscy i dotyczÄ
go te same zasady co wszystkich. Nie wiem czy czytaĹaĹ(eĹ) poprzednie posty i sÄ
tam informacje z oficjalnych stron islandzkich przewoĹşnikĂłw wiÄc nie wprowadzaj dezinformacji, majÄ
obowiÄ
zek zwrĂłciÄ pieniÄ
dze jeĹli lot nie zostaĹ wykonany w danym terminie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|